16 серп. 2015 р.

#16 [Weapon] Barbarian Weapons

Окремий плагін з двома різновидами зброї з комплекту DAZ Barbarian, оскільки зброя не має ніяких обмежень щодо тіл та статі вона зроблена окремо. Це мій перший, але будемо сподіватися, не єдиний мод на зброю.

 


До моду також потрапила унікальна Магічна Кузня - мій порятунок від шаленої кількості найменувань у списку крафту. Це мала здатність, якщо її використати відкриється меню кузні де будуть тільки ті речі, які я до неї прив'язала. Дуже зручно для мене. У звичайних чи Небесної кузні, цей, та мої наступні речі (якщо вони будуть) створити неможливо.

- мова моду: російська
- зброя створюється у меню Магічної Кузні через активацію малої здатності.
- три різновиду текстур.
- 2 різновиду зброї кинджал та магічна патериця.
- 3 стихії для патериць: вогонь, мороз та блискавка.
- Патериці можно розвинути до більш смертоносних на станції зачаровання патериць з DLC Dragonborn.

Увага! Підтримки DSR немає, але у майбутньому я спробую її зробити.

Необхідно:

Skyrim 1.9+
DLC Dragonborn
Магічна Кузня


Рекомендація:

Будь який геймплейний мод, який надає сенс використанню патериць.

DOWNLOAD

Дякую:

сайту Runtimedna.com за ресурси

2 коментарі:

  1. Отлично выглядит. В мод входят только кинжалы и посохи?

    ВідповістиВидалити